HomeHome  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 
 

 ROUND ISLAND LAYAN KORNER 17/05/09

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
b16a
expert
expert


Posts : 134
Join date : 2009-02-23

PostSubject: ROUND ISLAND LAYAN KORNER 17/05/09   Mon May 11, 2009 12:26 am

aku n kawan2 tempat kerja nak layan korner n round island pada tarikh tu..dalam 5 org rasanya...

sapa berminat jolah meriahkan lagi..

kumpul kat tempat kerja aku dalam pukul 11.30 pagi...(haritu aku kerja..so aku masuk lambat sikit..meleper punya pasal)

member2 aku ni semua kaki meleper..yg era taun 70an kaki leper pun ada..so depa kata sapa last skali abiskan round island dia kna belanja makan..(rasanya macam aku dah ni...hati tak cukup kering)..hehehe

mungkin akan layan salbiah jugak on d way balik..

so... ada berani? mai lah..peramai kan sikit...member aku mgkin pakai y100 atau vespa buat meleper..hehehe
Back to top Go down
View user profile
teodolit
legend
legend


Posts : 222
Join date : 2009-03-03
Age : 34
Location : pahang - penang

PostSubject: Re: ROUND ISLAND LAYAN KORNER 17/05/09   Mon May 11, 2009 8:40 am

meleper sama apek cina angkat sayur ke bro..
tayar depan dah sarung duro ke bro?
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/ishak_sarani
b16a
expert
expert


Posts : 134
Join date : 2009-02-23

PostSubject: Re: ROUND ISLAND LAYAN KORNER 17/05/09   Mon May 11, 2009 4:42 pm

teodolit wrote:
meleper sama apek cina angkat sayur ke bro..
tayar depan dah sarung duro ke bro?

tak..sayang plak tayar fkr ni..ok la jugak grip dia..

(aku kalu pakai battalax pun blum tentu boleh meleper tahap cecah footrest..takuuuuut o0o0o0)..
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: ROUND ISLAND LAYAN KORNER 17/05/09   Today at 8:04 am

Back to top Go down
 
ROUND ISLAND LAYAN KORNER 17/05/09
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» F1 DRIVERS GAME - ROUND 42 - SKEGNESS
» Safety required for a swim around Ballycotton Island
» Lucky Draw Result - Round 2
» Secret Junkyard Found in Rhode Island
» The Honda Classic - Practice Round and Pro Am

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Aktiviti :: Small Events-
Jump to: