HomeHome  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 
 

 Bacaan Romantika Cinta

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4
AuthorMessage
arebunk
novice
novice


Posts : 86
Join date : 2009-02-25
Age : 32
Location : PenanG

PostSubject: Re: Bacaan Romantika Cinta   Tue Mar 24, 2009 8:06 am

abg b16a kita nak bukak kelas tuisyen ilmu kitab tajul muluk la....
aku nak rgister dlu
1) arebunk
2)
3)
4)
dan seterusnya.....
Back to top Go down
View user profile
ohmlawx
moderators
moderators


Posts : 266
Join date : 2009-02-21
Age : 30

PostSubject: Re: Bacaan Romantika Cinta   Tue Mar 24, 2009 1:36 pm

arebunk wrote:
abg b16a kita nak bukak kelas tuisyen ilmu kitab tajul muluk la....
aku nak rgister dlu
1) arebunk
2)ohmlawx
3)
4)
dan seterusnya.....
Back to top Go down
View user profile
spark87
legend
legend


Posts : 340
Join date : 2009-02-21
Age : 29
Location : pulau mutiara

PostSubject: Re: Bacaan Romantika Cinta   Tue Mar 24, 2009 10:37 pm

ohmlawx wrote:
arebunk wrote:
abg b16a kita nak bukak kelas tuisyen ilmu kitab tajul muluk la....
aku nak rgister dlu
1) arebunk
2)ohmlawx
3)spark87
4)
dan seterusnya.....
Back to top Go down
View user profile
teodolit
legend
legend


Posts : 222
Join date : 2009-03-03
Age : 34
Location : pahang - penang

PostSubject: Re: Bacaan Romantika Cinta   Wed Mar 25, 2009 7:58 am

abg b16a kita nak bukak kelas tuisyen ilmu kitab tajul muluk la....
aku nak rgister dlu
1) arebunk
2)ohmlawx
3)spark87
4)teodolit
5)
6)
dan seterusnya.....
meh cepat bagi nama..
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/ishak_sarani
b16a
expert
expert


Posts : 134
Join date : 2009-02-23

PostSubject: Re: Bacaan Romantika Cinta   Wed Mar 25, 2009 2:08 pm

hahahaha mampuih aku.. Embarassed
Back to top Go down
View user profile
ohmlawx
moderators
moderators


Posts : 266
Join date : 2009-02-21
Age : 30

PostSubject: Re: Bacaan Romantika Cinta   Wed Mar 25, 2009 5:11 pm

hahahha...

xsabar nak menuntut ilmu ni.. keskeskes
Back to top Go down
View user profile
arebunk
novice
novice


Posts : 86
Join date : 2009-02-25
Age : 32
Location : PenanG

PostSubject: Re: Bacaan Romantika Cinta   Thu Mar 26, 2009 3:39 pm

teodolit wrote:
abg b16a kita nak bukak kelas tuisyen ilmu kitab tajul muluk la....
aku nak rgister dlu
1) arebunk
2)ohmlawx
3)spark87
4)teodolit
5)
6)
dan seterusnya.....
meh cepat bagi nama..
hahaha camna nih tuan guru....
dah ramai anak murid nih...
bila nak mula kelas...
praktikal skali ka huahuahua....
Back to top Go down
View user profile
pinky
novice
novice


Posts : 102
Join date : 2009-02-21
Age : 29
Location : penang

PostSubject: Re: Bacaan Romantika Cinta   Thu Mar 26, 2009 10:36 pm

aku pon nak join..
xpe ke kalau pompuan ha?
kalau ade yang xske,inform lew.. pale
Back to top Go down
View user profile http://northsidebikers.forumotions.net/forum.htm
b16a
expert
expert


Posts : 134
Join date : 2009-02-23

PostSubject: Re: Bacaan Romantika Cinta   Thu Mar 26, 2009 11:56 pm

hahahaha ok ok..terpaksa brlakon jadi cikgi lah ni..

ada soklan tak murid2 sekalian..

manala cikgu nak tau murid punya skill tahap mana..

ekekeke.. ngarut gilosss dah ni..tapi bes gak melayan

erkk pinky..no hal lah...laki,pempuan,pondan,gay,lesbi,khunsa pun manusia gak..ada perasaan flower
Back to top Go down
View user profile
pinky
novice
novice


Posts : 102
Join date : 2009-02-21
Age : 29
Location : penang

PostSubject: Re: Bacaan Romantika Cinta   Fri Mar 27, 2009 1:41 am

kelas dari jam bape cikgu?
kna bawak buku or kna pakai otak...
Back to top Go down
View user profile http://northsidebikers.forumotions.net/forum.htm
b16a
expert
expert


Posts : 134
Join date : 2009-02-23

PostSubject: Re: Bacaan Romantika Cinta   Fri Mar 27, 2009 2:22 am

oooohh..kelas ni susah sikit.. ni stail lain..

kalu matapelajaran biasa cikgu duk dalam kelas murid masuk 745 205

yg ni cikgu larii... kalu murid dapat kejar baru cikgu ngajar..hehehe

prengg prennng kejar tengok...hehehehe( ni trademark spa tah aku tiru)
Back to top Go down
View user profile
spark87
legend
legend


Posts : 340
Join date : 2009-02-21
Age : 29
Location : pulau mutiara

PostSubject: Re: Bacaan Romantika Cinta   Fri Mar 27, 2009 2:34 am

aku kejar naik
Back to top Go down
View user profile
arebunk
novice
novice


Posts : 86
Join date : 2009-02-25
Age : 32
Location : PenanG

PostSubject: Re: Bacaan Romantika Cinta   Sat Mar 28, 2009 9:10 pm

jeng3 aku tgh menyucuk angin skrg hahaha
Back to top Go down
View user profile
adexi
apprentice
apprentice


Posts : 24
Join date : 2009-02-24

PostSubject: Re: Bacaan Romantika Cinta   Sun Apr 19, 2009 8:08 pm

Bila kita syg org tu,
Kita terima jew apa yg org tu kata
Tp bila dia kata kat kita?
Hati kata takpew manusia tak perfect..

Bila kita syg org tu,
Kita tunggu dia lame pun x pew
Tp bila dia tunggu kita???
dia marah2..
Hati kata ala,adatlah ada yang
menunggu n ditunggu..

Bila kita syg org tu,
Kita x tidur pun x pew layan dia yg tengah bosan,
Tp bila kita bosan,
Ada dia layan kita?
Hati kata x pew dia busy kot..

Bila kita syg org tu,
Kita gaduh ngn dia,kita diam jew
Tp dia heboh 1 dunia
Hati kata x pew,dia tension tu..

Bila kita syg org tu,
Kita call nak ckp ngn dia,
Tp dia bg phone kat org len
Bila jd cmtu,x pew.
Hati kata,x pe..layan jew,kwn dia..kwn kita gak..

Bila kita syg org tu,
Kita bercerita dgn dia,ibarat cerita ngn
tunggul lagi baik.
Tp bila dia bercerita ngn kita
Kita dgr,sepatah2 kita ingat.
Hati kata x pew syg la katakn...

Bila kita syg org tu,
Kita n dia lapar..
Tp kita bg semua roti kita kat dia
Hati kata,ala jagalah hati dia,sian dia...

Bila kita syg org tu,
Kita sanggup bg dia rest bila dia letih,
Tp bila kita letih,dia suruh jugak
kita layan dia bila dia bosan
Adil ker?
Hati kata,ala bukan selalu pun..

Bila kita syg org tu,
Kita jadi cam org gila apabila dengar dia sakit,
Tp bila kita sakit,
Dia siap kuar ngan kwn2 dia meraikan
hari kesakitan kita.
Hati kata,ala x pew..x kn dia nak
berkepit ngn kita 24 jam....

Bila kita syg org tu,
Kita x pernah pentingkan diri sendiri,
Tp dia hipokrit tahap gaban
Hati kata x pew,dia mmg cmtu kene lah terima..

Bila kita syg org tu,
Kita syg nk tinggalkan dia selama2nya
Tp dia x tahu kita berdepan dgn maut,.
Walaupun kita sakit,dia kata kat kita,sakit bese2 jew, jgn nak mengarut
Hati kata,cmnew lah dia bila kita x ada..mesti dia appy.

Bila kita syg org tu,
Kita x sanggup tengok dia derita
Tp dia x pernah hargai diri kita,
Hati kata,tau x betapa kita syg kan dia????

Bila kita syg org tu,
Kita sanggup tinggalkan dia selama2nya
untuk dia bahagia
Tp adakah dia tahu pengorbanan yg kita
lakukan itu?
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Bacaan Romantika Cinta   Today at 8:04 am

Back to top Go down
 
Bacaan Romantika Cinta
View previous topic View next topic Back to top 
Page 4 of 4Go to page : Previous  1, 2, 3, 4
 Similar topics
-
» G - meter diy

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Kopitiam :: Sembang2 kedai kopi-
Jump to: